Pengikut Sepenuh Masa

very special today :)

Akhirnya dalam 5tahun perkenalan dengan si dia akhirnya terubat rindu aku dekat si dia..mimpi aku jadi kenyataan akhirnya aku jumpa dia jugak.nie namanya takdir aku bersama dengan si dia.dah lama aku tunggu saat macam ni untuk bersama dengan si dia..terasa happy sangat dapat spend time dengan dia hari ini..OMG aku mimpi ke ni?aduii..excited gile bila jumpa si dia,

Harinie si dia sampai dekat sini.dengan pantas aku pegi larkin nak jumpa dia dan borak dekat Mcd larkin,kesian si dia kepanasan,kepenatan semua.then aku bawak si dia balik jumpa dengan mama & adek aku..dia malu sangat bila jumpe mama sebab dulu cakap dalam H/p jee..see skrang jumpe betol2 depan mate..diam tanda malu :)

Lepas jee jumpe mama & adek aku,aku bawak si dia pergi jalan2 pegi city square dan ngok wayang pukul 7.05 minit tadi.tengok cite KL GENGSTER ngn si dia..OMG time nak ngok wayang kan ade incident kelakar berlaku time tuh.hahaha aduii gile klakar boleh aku ngn si dia :) nak tau kenapa aku ngn si dia salah masok wayang then terus duduk tempat orang laen.hahaha.sangat malu & kelakar woooo.hahaha hari pertama jumpa dah mcm gile dah.rupanya yang aku masok bilik tuh cite X-MEN 1st class.hahhaha.kelakar gila hari nie :)

Abes wayang jee aku ngn si dia balek then anta pegi rumah pak ngah dia..agak susah nak carik rumah pak ngah dia..berpusing2 cari jalan,rupanya dekat jeee.rumah pak ngah dia dah sampai then aku angkat barang semua n nak gerak terus.tibe2 mak ngah dia ajak masuk dalam.gila segan baru..takpe dengan matangnya aku salam mak ngah dia dan masuk dalam salam pak ngah dia pulakk,berbual-bual si dia buat air tehh.sedapp :)
wahhhhhh dapat rase buatan tangan si dia .hehehe.


awak sangat special buat saya :)
iloveyousomuch